X
  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

עשרה מחקרים מעולים בנושא השפעת הקורונה על פרסום ושיווק דיגיטלי

כמו בכל שאר התחומים, וירוס קורנה השפיע משמעותית גם על עולם השיווק הדיגיטלי. למי שרוצה לדעת איך להתכונן ליום שאחרי, החלטנו לרכז חדשות ועדכונים ממקורות שונים שיתנו קצת תובנות
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

השפעת וירוס הקורונה על עולם השיווק הדיגיטלי משמעותית מאד בשתי זירות עיקריות: ההשקעה בפרסום, והתנהגות הצרכנים

בשתי הקטגוריות נרשמו שינויים גדולים מאד. ההשקעה בשיווק הדיגיטלי (ובכלל הפרסום) ירדה משמעותית, והצרכנים נאלצו גם הם לשנות את ההתנהגות שלהם בהתאמה למצב הקיים. למי שרוצה לדעת יותר על השפעות המצב הנוכחי, על ניתוחים מפי מומחים בתחום ועל מחקרים ותובנות מהעולם, ריכזנו למטה את המחקרים.

מחקרים על השפעות קורונה על ההשקעה בשיווק הדיגיטלי:

  1. מחקר של מכון גרטנר על המוכנות וההשפעה של קורונה וירוס על העסקים בעולם (מרץ 2020)
  2. מחקר של eMarketer שבוחן את השינוי בתחזיות הAd Spend בסין ל2020, בין ההערכות שנעשו בסוף 2019 ולאלו שנעשו החודש (מרץ 2020)
    How Has the Total Media Ad Spending Forecast for China Changed
  3. מחקר של Reprise מבית IPG MediaBrands: 10 דרכים שבהן מותגים יכולים עשות פעילות eCommerce בהצלחה בתקופת הקורונה (מרץ 2020)
  4. מחקר של שילוב מחקרי שוק – האם כדאי לפרסם בתקופת הקורונה (מרץ 2020)

מחקרים על השינויים בהתנהגות הצרכנים בעקבות קורונה-וירוס:

  1. שינוי בטרנדים בחיפוש ב-Google: נתונים מגוגל על השינוייים בתקופת קורונה וירוס בצורה שבה מחפשים מידע (מרץ 2020)
  2. נתונים מבית פייסבוק על השינויים בהתנהגות הגולשים בתקופת קורונה (מרץ 2020)
  3. מחקר של נילסן על השפעות CoVid19 על צריכה בעולם האיקומרס והריטייל (FMCG), גם בחלוקה לאזורים בעולם (מרץ 2020)
    Three accelerators intersect consumer behavior thresholds
  4. דו"ח מיוחד של Edelman Trust Barometer על העליה בצורך בתוכן אמין ברשת עקב קורונה (מרץ 2020)
  5. מחקר של BCG על המניעים הרגשיים של הצרכנים בתקופה הזו (מרץ 2020)
    COVID-19 Consumer Sentiment Snapshot #2: Racing the Clock
  6. מחקר של Ipsos על התנהגות הצרכנים בעקבות הקורונה, ומה זה אומר על מותגים: (מרץ 2020)
    Coronavirus & Behaviour change
  7. מחקר של מקינזי על השלבים הבאים – איך יראה הנורמלי החדש? (מרץ 2020)
    Beyond coronavirus: The path to the next normal
  8. המתכון לשינוי – הזדמנויות בעידן הקורונה. מאת זהר אוריין
    The Recipe for Change. the Corona Version