X
  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

מה אכפת לי מטרנדים בעיצוב לדיגיטל לשנת 2022?

התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

זה בסדר לא חייבים.
כי זה גם בסדר לשים חיפוי של שפריץ על קירות חדר הילדים, או להשאר עם פלורסנט לבן בסלון שלכם, ואם להיות קצת פחות צינים אז לא – ערכים של חדשנות, עדכניות ורלוונטיות לא צריכים להיגמר בפרודקט או בפורטפוליו המוצרים שלכם. וכשזה מגיע למכר ולעבודה פרפורמנסיאלית אז תכלס, צריך להיות לכם אכפת  ממה יהיו הטרנדים בעיצוב לדיגיטל, לווב…למובייל בשנה הבעל”ט.

המותג שלכם הוא חנות. והפיד (האינסטגרמי/הפייסבוקי/הטיקטוקי) הוא רחוב קניות שוקק חיים.

דמיינו את הצרכנים שלכם מהלכים להם בדיזינגוף, באוקספורד, או באיסט וילג’…רק שלמעשה הם לא הולכים, לא, במקום קצב ההליכה שלהם, שהוא בערך 1 קמ לשעה, הם רצים. רצים כמו האצבע הרצה במהירות בפיד. ריצה של 20 ק”מ לשעה. ריצה בה הצרכנים שלכם חולפים על פני חלונות הראווה בפיד שלהם. חלונות הראווה של הפוסטים והבאנרים המניעים לפעולה, לתיאום נסיעת מבחן, להורדת האפליקציה, להרשמה לניוזלטר ולרכישה.

אז בואו נדבר על חלון הראווה שלכם. במה הוא שונה מהחנות…מהמותג שלידכם.

כולם שמים בובות מקסימות וכולם עם ציון מחיר מאיר עיניים. אז למה שבריצה הזו ברחוב יעצרו אצלכם? מתי לאחרונה ראיתם את חלונות הראווה של story? של שופרא?

אני מאוד אוהב להשתמש בדוגמאות של חלונות הראוה שלהם שמתנהגים כאילו נצמדו ל BP של מטה, או גוגל – המוצר או לא המדיום, אנטרטיימנט ובולטות משחקים תפקיד עיקרי בחשיבה שלהם, לעיתים רחוקות תראו בהם מוצרים המוצגים פרונטלית עם המחירים, המוצרים למעשה שזורים בתוך תצוגת גלריה שלא היתה מביישת את מיטב העבודות של מיטב חברות הקד”מ בארץ. בכל פעם תמה שונה, לעיתים אף משלבת אינטרקציה עם הצופה בהם (כבר יצא לכם להתקל בחורי הריח בחלונות הראווה של “לחמים”?) ואחת לחודש, החלון מתחלף.

https://rnofar.wixsite.com/nofar-rosenblatt/blank-1

https://rnofar.wixsite.com/nofar-rosenblatt/blank-1

אז בהנחה שבא לכם לדאוג לחלון הראווה והחזותיות של תוצרי הפרפורמנס, הסושיאל ופעילו האיקום שלכם, אז קבלו 5 טעימות, 5 המלצות מכל מה שהולך להיום חם, מדהים, עדכני ובולט ב 2022.

1. אחרי שכשל בשנות ה-80, סגנון הממפיס חוזר ומצליח בגדול

הצורניות מהארט-דקו, הצבעוניות מהפופ-ראט, הקיטש מהפיפטיז – שילוב של אימגים וצורות כאוטיות יחד, מצד אחד מינימליזים מצד שני צבעוני בטירוף, השיה הזו משתלבת עם טרנדים אחרים בעולם עיצוב חווית משתמש שנוטה היום יותר לממשקים אינטואטיבים.

https://99designs.fr/blog/tendances/tendances-design-graphique/

https://99designs.com/blog/

2.טיפוגרפיה כאימג’ מוביל חזק

טיפוגרפיה עוצמתית חזקה שמשדרת ביטחון. ההחלטה הבסיסית אמנם, של משקל, צבע וסוג הפונט, היא זו שמעבירה את המסרים השונים של המותג. ג’נזיז ואלפא ג’נ הפכו קצרים ומהירים יותר, ביטול הדימויים הויזואלים מאפשר להעברים מסרים ביתר קלות בדרך זו. הדרך הנכונה להשתמש בטרנד הזה היא עבודה מדויקת בקופי/מיקרו קופי ובשילוב של כמה סגנונות טיפוגרפים

https://99designs.com/blog/

https://99designs.com/blog/

3.רטרו ובכל הכח!
כמו באופנה, כמו בעיצוב פנים, כמו ב”באטמן מתחיל” מ 2005, גם הווב דיזיין חוזר להתחלה, לעיצוב של web 1.0 משנות ה 90 – צבעי רקע בהירים, טבלאות, פונטים רובוטים. עבודה נכונה מייצרת עיצוב סופר בולט וצעקני (אינ א גוד ווי) עם קריצה להומור. (כן, לא מתאים לכל מותג).

https://99designs.com/blog/

https://99designs.com/blog/

https://99designs.com/blog/

https://99designs.com/blog/

https://99designs.com/blog/

4. פונטים עם טוויסט

ברחוב הדיגיטלי (הפיד שלכם…נו באמת) ובעולם הפרפורמנס בולטות היא לא מילה גסה היא שם המשחק. דווקא השבירה, המתיחה, החוסר אילו האלמנטים שמייצרים הפרעה, חוסר השלמות הוא זה ששובר את הסטנדרט ועוצר את העין. בעבר פרסמתי מאמר (והרצאה) על פילוסופית הקינצוגי היפנית שממנה אנו שואבים השראה ל BP שלנו.
אז לא לפחד מטוויסטים, מכל דבר שמפר ומשבש את הנורמה : אות אחת הפוכה, גדולה או קטנה יותר, בפונט שונה או אפילו אות שחסרה לחלוטין. מי אמר פה squid games?

https://dribbble.com/shots/14068738-Sufjan-Stevens-Video-Game-Cover

https://dribbble.com/shots/15862108-Freehand-Inspiring-collaboration-for-all-the-work-you-do

https://yaybrigade.com/

https://www.behance.net/gallery/129314411/Netflix-Interface-Design-%28Squid-Game%29

5.פונטים סריפים מעודנים

הצרכן עובר למסכים גדלים יותר (במובייל ובדסקטופ) עם ­­רזולוציות גדולות וברורות יותר מה שמזמין שימוש בפונטים סריפיים (מעוטרים) במשקלים כבדים יותר.

המסכים הגדולים מאפשרים לגופני סריף להיראות פחות עמוסים וקריאים יותר בשילוב חללים ומרחב נקי סביב המילים. בנוסף, הרזולוציה הגבוהה יותר גורמת לאותיות כבדות סריפיות להיות קריאות וברורות יותר.

https://dribbble.com/shots/10160730-Magface-Stunning-Serif-Fonts https://ferdu.be/

https://www.chobani.com/

הגעתם עד פה? אז מגיע לכם, בונוס.
בשבוע שעבר, פנטון בחרה את הצבע של 2022 – Veri Peri
שהוא סוג של כחול שמעורב עם גוון של אדום.

אם אתם רוצים להיראות מעודכנים בבחירת פלטות הצבעים שלכם אז זה הצבע.
למה? החיבור בין הכחול (שקשור לנאמנות וקביעות) והאדום (שלעתים קרובות משדר אנרגיה והתרגשות) לכדי גוון סגלגל חם, משדרים ומרפררים לחדשנות ולהתחלה חדשה, לחיבורים מעניינים ויצירה מפתיעה כמו זו המאפיינת את עידן הפוסט קורונה בעולם. מטהוורס, קריפטו, אנאפטי ועוד ועוד ועוד. עולם חדש.

פאנפאקט #1 זו פעם ראשונה שפנטון ממציאה צבע חדש כבחירה שלהם ולא בוחרת מהארכיון הקיים.

פאנפאקט #2 הפאביקון שליד הדומיין של פנטון, משום מה עדיין בצבע של 2021,
שלמעשה היה שילוב של שניים: Ultimate Gray + Illuminating Yellow

שריפררו לבטון האורבני, לסגר ולבדידות המשולב בצהוב האופטימי והמאיר פנים לעתיד לבוא.
בקיצור שכחו לעדכן. תבדקו אותי.

זהו. צאו החוצה הביטו ב ad libray בחלון הראווה שיצרתם לעצמכם ב 2021 ותחשבו מה עושים השנה אחרת על מנת שיותר צרכנים, יותר עינים יעצרו מול זה שלכם בפיד, וייכנסו פנימה לקנות.

אגב, 75 לייקים לפוסט וקיבלתם השלמה לסקירת טרנדים מלאה. סבבה? סבבה!

שנה טובה!